buuh

Gu va jag känner att jag har dålig "bloggdag" idag, allt jag skriver ser ut som att det är skrivet och en tre åring och jag raderar dom inlägg jaghar skrivit.

Annika skjutsade iallafall mig till papsi vid sex och jag gick in och hämtade datan och sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hit. Direkt jag kom in hoppa jag in i duschen och sedan gjorde vi mackor och sallad och myste, Jackieboy va på fotboll med pappa.

Har bara tagit det lugnt efter det. Snacka om att jag hade glömt hur skönt det är att BARA vara.

Har även hunnit med långa mysiga telefon samtal med mormor, Mickis och Alexandra, sånt gillar vi!

Ska läsa lite bloggar nu och sen blir det läggdags, vill vara utvilad tills imorn då vi ska till höögskolan med sommarkursen.

Kommentarer
Bam Bam sa:

din header är cool :)

2009-06-21 @ 22:35:27
http://iambaam.blogg.se/
beckis sa:

haha tack :)

2009-06-22 @ 09:56:07
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0