Bästis

Jag är med min älskade bästis som vanligt, sitter hos henne. :)
Vi har ätit god middag både hos mig och hos henne ikväll, och tårta och grejer. Mys.

Sitter med turban på huve nu, har precis blekt utväxten och ska snart dra till Amanda och hennes helt underbara familj och kolla hurndom har fått det i huset.

Idag har vi myst i boulongern med skolan och typ fikat och shoppat och grejer. Solade också, fyfan va jobbigt det var!

Vi ska nog rulla iväg nu, kan man cykla med turban på huve? Kanske inte...

Min dag har varit bäst och det är mitt liv med, hoppas ni mår lika bra som jag!

dagens+ träffat min underbara mathilda igen, känns som att det var år och dar sen
dagens- saknar daniel..

Kommentarer
Danne sa:

gumman då <3

2009-06-09 @ 22:49:54
Danne sa:

gumman då <3

2009-06-09 @ 22:50:20
b sa:

<3

2009-06-10 @ 09:30:52
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0