(Y)

Såg att statistiken har börjat gå upp lite igen efter det att jag skrev att jag inte ska blogga.
Det är ju kul men jag bryr mig inte så mycket just nu, jag ska blogga som fan när vanliga livet börjat igen. :)

Igår var jag iallafall med Linnea, hon kom cyklande till mig helt svettig och med mina favorit chips i handen, bästa jävla unge!
Vi var i bomhus hos Amanda, som inte var hemma. Men vi var där ett tag med hennes föräldrar (min andra familj typ).
Sen åkte vi hit till mamma, så nu ska jag vara här två veckor. Ska bli skönt som fan att inte bli väckt varje morgon av en jävla hund som skäller och slippa min jävla storebror som jag skulle kunna spy på.

Sen åkte Linnea ner på stan för att käka med familjen hennes, hon har tydligen en familjevecka nu. Haha, så nu sitter dom i bilen påväg till Sundsvall, dom ska hälsa på släkt och bo på hotell typ. :)

Vid nio kom Hans hit, vi kolla typ på Lotta på Liseberg och Beck och sen nå annat konstig. Vid två gick han hem. Vi hade kul. ;)

När han gick ringde Alekzhandra mig och vi tog två varsina cigg och gick ut på varsina balkonger och snackade ett bra tag. Alekzhandra är den bästa av mina kompisar på att prata i telefon. Jag älskar verkligen att prata i telefon med henne!

Om vi ska snacka lite nutid så vaknade jag för en halv timme kanske, ska duscha och fixa mig nu och sedan får vi se om jag går till Alekzhandra eller om vi ses på stan. Vi ska iallafall ner på stan idag, båda vill köpa massa saker och båda har mycket pengar just nu (hihi love it) men vi känner att vi inte ska älgga ut det nu på kläder och sånt skit. Det ska vara till nöje, det är ju för fan sommar, kläder har man så det räcker. Även om det inte känns som det.

Nej fan, nu ska jag hoppa in i duschen.

Och i mitt huvud finns bara steeeeeeenskär vecka 31! och självklart han. :)

Kommentarer
linnea sa:

svar; du kan va fjortisjävel ;)

hahah

2009-07-21 @ 15:39:30
http://linneaaag.blogg.se/
linnea sa:

stenskär kommer bli bäst!

2009-07-21 @ 15:55:08
http://linneaaag.blogg.se/
alekzhandra sa:

Jag älskar att prata i tele, men jag hatar att svara i tele när jag inte vet vem det är:(, så det är jag inte så bra på haha;) love you.

Vecka 31 läääääängtar som fan!!

2009-07-23 @ 17:21:47
http://alekzhandra.blogg.se/
beckis jäveln ;) sa:

stenskär here we coooooome!

2009-07-24 @ 12:49:29
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0