trööööööööööööött?

Var med Hans igår och sen på kvällen kom Linnea hit så cyklade jag och hon till henne och Hans stack och mötte Robert typ.
Jag och Linnea satt hos henne och kolla tv och fnittra och sen kom Hans vid ett. Vi var ute och gick och kolla tv och shit .
Jaaaaaaaaaa, jag kan inte blogga för jag är inte på blogghumör.
Men de jag vill komma till är iallafall att vi inte har sovit på hela natten och inte hela dagen heller, så det känns heeeeeelt konstigt. Jag och Linnea började fixa oss vid fem imorse och drog till stan vid elva. Usch va konstigt de känns.
Jag har inte sovit en blund, Linnea blundade och såg ut att sova med hon nekar som fan. Och Hans la sig och sov nån timme idag.

Jaja, om nån timme kommer pappa hit och hämtar mig och Jakob så ska vi tre tydligen ut och äta och spela minigolf, de blir mys de. Efter de ska jag nog leka med Hans. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0