taaaaaaaaaagga

Stan med Jennika och Fanny idag, asmys. Blev mest m&b bara. :)
Åkte hem och åt och sen stack jag till Linnea där även Gabbe var, den första timmen satt jag bara med öppen mun och skrattade för jag tyckte allt var så jävla konstigt. Men sen kom det lite vett från munnen på mig iallafall, hoppas jag?

Aja, nu har jag färgat håret, duschat, hårinpackning, rakat benen och andra ställen, smårjt in mig, borstat tänder och hår, ja ni vet sånt där. Packat har jag också gjort. Pratat i telefon med Alekzhandra och Linnea och taggat som faaaan!

Imorn kommer Annika och Linnea hit halv tio och hämtar mig, så åker vi till Hans och umgås med han typ två timmar för att sen åka till Skutskär där Ingela och Mimmi hämtar oss och kör oss till Stenkär. Så jävla pepp är jag!

Men nu ska jag fan sova.
Puss på er


Kommentarer
linnea sa:

taaaaaaaaaaaggggaaaaaaa!

2009-07-31 @ 07:48:34
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0