parteeeeeeeeey

Skönaste kvällen igår!
Drog till Fanny vid sju kasnke, vi fixade oss lite, lite (jag hade knappt nå smink igår)(hahahaha ofta de va nån som brydde sig) sen tog vi bussen till Bomhus och köpte dricka. Drog sen till Fanny igen för att de kändes för tidigt att komma på fest åtta liksom. Så vi tog typ nio bussen till stan, sen gick vi till Time och köpte lite energiedryck och sen tog vi tian till Sätra. Det visade sig inte vara någon vidare fest så de va skitsamma när vi kom. Men jaja, vi dansade som fan och spela kort med pokerprofs och jag trollade med kort inför fulla killar och dom fattade naaaada.

Drog därifrån med typ fem över ett bussen, observare att jag skulle var hemma ett.

Gick från bussen och mötte Hans. Så gick vi till villastan på nån fest han va på. Och mammma ringde när vi var på väg dit, jag ba: vi är på väg hem. Och hon ba: va bra, då kommer ni snart då. :) Men mamma, tro inte att jag ljög för dig då. För jag tänkte faktiskt gå hem bara ta en liten omväg för att jag hade suttit i regnet i Sätra och var nästintill osminkad så inte fan ville jag komma in där. Men vi gick dit iallafall och det var röj som fan. Jag och Robert dansade häckarna av oss och jag och Hänsieboy hoppa på en DYNGsur studsmatta.

Direkt vi gick in sa jag till Hans: jag måste gå när mamma ringer. Han ba: men du kan åka med oss hem, jag drar när du drar. Jag kände mig äkta jobbig men jag gick med på de. Jag ba: men dra inte hem vi tre då typ? För mamma trodde ju att jag var påväg hem. Han ba: nejnej, jag tänkte inte vara kvar så länge. Det slutade med att jag och Hans gick därifrån vid tre, efter oss kom Robert, Tom och Kevin och vid solängen skiljdes vi från gräbbsen..

Träffade en fucking taxi snubbe på vägen och poliser frågade oss om vi hade sett en kille yra runt med en blå tröja på huvet? Hahah.

När vi var framme vid mig kom vi på att vi ville gå mer, så vi gick typ till alderholmen, fast på brynässidan och satt oss vid vattnet. Mys.

Kom hem halv sex och vaknade halv två.

Jag skulle hem ett.

Jag är bakis och trött som ett djur och jag drack typ iiiingenting igår och jag brukar aaaaldrig vara bakis.

Hoppas ni inte har läst ner hit för det är helt fucking onödigt, hhaha.

Idag ska jag iallafall träffa Hans och inatt sover jag hos Linnea. :)
Puss på er.

Här får ni lite bilder från Kerstins hus som jag är heeeeelt jävla kär i!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0