:)

Hade en aschill vecka i Skåne och med Linnea var det über mysigt.

Åkte sjutimmar igår och satt i bilkö typ två i Sthlm.
När vi kom hem drog vi till Kangas där Hans också var och kolla på lite filmer och promenera och grejer.

Idag ska jag leka med Hans och så måste jag även träffa Linnea en stund för hon drar till Sundsvall imorn och blir där två nätter.

Imorn ska jag vara med Alekzhandra som jag har saknat så mycket och på onsdag drar vi till Brämmen.
På fredag ska även jag och Alekzhandra äta tårta och sånt hos oss med våra familjer för vi har namnsdag och sen ska vi till Stenssons och typ fika där också, haha.

Jakob kom in nyss och jag ba: meeeeeen knacka för i heeeelvete. Och han ba: Men jag ska bara komma med frukost på sängen.
SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTIS!

Kommentarer
Mamma sa:

Vad glad jag blir att ni har haft det bra på semestern. " Borta bra men hemma bäst" Jag hoppas att vi får sol på torsdag så att vi kan sticka och bada då. Min första semesterdag. PoK / Mamma

2009-07-20 @ 14:00:49
beckis sa:

mamma, ibland är du bara så jävla söt! :)

2009-07-21 @ 11:15:47
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0