.

Jag saknar min bästavän som jag träffade senast inatt vid typ tolv och som kommer hit om bara någon timme. Du e bääääääääääääst, Linnet.

Idag ska vi bara ligga inne och kolla på film, fyfan va skönt. Vädret är skit!

Jag är assugen på chips och sånt mys, bara fetta på som fan. Men man får inte glömma att det är sommar och man visar sig till stor del mest i bikini eller tajta tröjor/linnen. Så vi får se hur vi gör, haha. ;)

Jag får damp på krysset också, för dom har mina ääääääääälsklingchips som bara finns på jävlit få affärer här i Gävle. Så ska dom ha det, hur fan är det tänkt att jag ska motstå de?

Kommentarer
linnea sa:

du är bäst!

2009-07-09 @ 15:06:13
http://linneaaag.blogg.se/
Birgitta sa:

Ha det så mysigt ikväll tjejer. kram mamma

2009-07-09 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0