.

Det känns inte lika lätt att blogga nu när jag har skrivit inlägget om att jag inte kommer blogga, då det känns som att jag måste skriva något intressant om jag nu ska skriva..

Men nu ska jag blogga iallafall för att jag känner för det.

Mitt liv leker och jag bara älskar det!

Min bästis Linnea är påväg hit och jag tror jag ska tvinga med henne till Valbo och shoppa en massa och äta god mat, jag behöver shopping!

Ikväll var det tänkt att vi, med mycket andra folk också, skulle dra till Victoriasjön och grilla, bada och dricka typ. Men det känns inte riktigt som att vädret tillåter. Så vi skiter nog i det. Får se om vi gör nånting med alla ändå, men det har jag
svårt att tro att jag orkar. Jag är astrött och vill bara njuta av tiden med Linnea.

Jag och Linnea har umgåts i fem dagar i rad och vi har öven räknat ut att vi ska vara med varandra sju dagar i rad, då vi åker till Linneas stuga imorgon och stannas två nätter.
Att vi aldrig tröttnar på varandra är rätt självklart, vi har så otroligt kul tillsammans och märker direkt hur den andra vill ha det, är Linnea trött lägger jag mig bredvid henne och snackar eller bara vilar, eller så går jag ner till Annika och Frank och umgås med dom.

Jaja, jag har iallafall varit på Stenskär en vecka med Alexandra, Annica, Adrian, Mamma och Jakob. Stenskär är verkligen mitt favoritställe här på gjorden.
Förövrigt så ska vi dit vecka 31 igen. Jag, Alexandra, Linnea och Mimmi. Vi kommer vara där typ torsdag till söndag själva och bara mysa mysa och mysa.

Nej, hörni. Jag ligger kvar i sängen sen jag vaknade med avbrott med en dusch på tjugo minuter. Dags att fixa sig lite.

Ha en bra dag, eller ett bra sommarlov kasnke jag ska säga. Får se när jag uppdaterar nästa gång.
:*

Kommentarer
linnea sa:

<3

2009-07-07 @ 15:16:25
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0