världens bästa storasyster?

När vi var på Stenskär så lekter jag, Alekzhandra och Linnea en "lek".
Alekzhandra sa att man skulle säga tre saker man tyckte om med sig själv, tre saker man var stolt över med sig själv, tre saker man tyckte om dom andra två och tre saker man gillade med dom andra två, även tre saker man inte gillar med sig själv. Fyfan va svårt det var! Och jävligt jävligt nyttigt..
Fast jag satt där med mina två bästa kompisar fick jag ändå reda på massa saker om dom av bara dom där tre fjuttsakerna.
Men det jag vill komma till är att jag måste vara världens bästa storasyster? :D

När vi snackade om tre saker man var stolt över med sig själv sa jag blandannat att jag var stolt för jag är en så sjukt bra storasyster. (Tänk på att de är jävligt jobbigt att säga sånna där saker, man känner sig som äkta bitchen). Direkt jag sa det fick jag världens respons av Alekzhandra. Och fyfan va bra de känns att veta att man är bra på nånting.

Jag är verkligen en riktigt gullig storasyster. Inatt kom Jakob in till mig och sa att han inte kunde sova så jag var helt jävla trött och hade gått och lagt mig men ändå gick jag upp till Jakobs rum och hämtade täcke och kudde och stoppade om honom bredvid mig, vi låg och pratade några timmar och sedan somnade han bredvid mig. När jag vaknade hade han till och med lagt armen runt mig.
Han tycker alltså om mig? ;) Höhöhö.

Sen äre ju så jävla kul när folk tycker om en och de man gör för man får verkligen tillbaka de man förtjänar.
Igår morse när jag och Hans vaknade kom Jakob ner med en bricka med tända ljus och frukost till oss fast jag precis hade skickat ut honom från mitt rum men faktiskt lite skrik.

Jag säger alltid att jag älskar honom när jag lägger på telefonen efter att han har ringt eller om han ska gå och lägga sig eller kommer in och säger hejdå för att åka nånstans.
Och det lönar sig för på sista tiden har den där lilla killen börja sagt att han älskar mig med.

Kommentarer
alekzhandra sa:

Världens sötaste syskonpar!

Nåt jag verkligen ska bli bättre på är att vara en bättre syrra. hoppas bara det inte är försent.

2009-08-07 @ 15:24:42
http://alekzhandra.blogg.se/
beckis sa:

de är inte försent alekz!

2009-08-07 @ 15:33:14
http://beeckis.blogg.se/
Mickis sa:

Låter sjukt gulligt! :)

2009-08-11 @ 16:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0