vakna m linnea, skola, linnea, hans

Igår kom Annika hit och hämtade mig och Linnea sen åkte vi till Sandviken och Linnea köpte löshår. Träffa Jenka också så hon åkte med oss hem.
Sen åkte vi till kvantum och shoppa. Haha. Och sen hem till Linnea och myste på som fan. Jag höll på att dööööö av garv igår! Ior e gay.

Imorse blev de skola två timmar och sen hem till Linnea. Somnade i hennes säng medans vi prata typ. Fyfan va slut jag var. Hur kul äre att gå upp klockan sju liksom?
Pappa kom iallafall och hämtade mig för ett tag sen och nu är jag hemma och sitter och pratar med Hans i telefon.
Han ska cykla hit när det slutar regna. Ofta de kommer göra de?

Jaja. Ikväll blir de träning. Mys.
puss

Kommentarer
linnea sa:

och ru är en kille! :D

hahah

älskar dej

2009-08-18 @ 15:31:42
http://linneaaag.blogg.se/
Mamma sa:

Härligt gumman ! Hur kändes första skoldagen ?

Jag tyckte att det var superkul att komma tillbaka till skolan efter ett långt sommarlov.

ÄÄÄÄlskar dig. Ha det så kul på dansen ikväll. Jag har köpt ett par rosa haremsbyxor som kanske skulle passa på dansen. / mamsen.

2009-08-18 @ 15:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0