sovdags

både jag och Linna va suuuuuuupertrötta och sugna på att ha kul.
så vi tänkte att de kunde väl vara kul om jag packade med mig lite saker och cyklade till linnea och sov? så de gjorde jag.
haha
ligger i linneas säng nu. har bara legat i sängen och pratat. linnea sover nästan nu. och jag ska också lägga mig ner och sova för natten nu.
fyfan va skönt!
imorn blie party hos fanny! hoppas de blir nå bara, fixa de där nu fantan. ;)
hare så bra,
jag tog med mig min kamera och laddare till den. förut va min kamera typ inbygd i mig och jag kunde inte vara utan den med sen har jag typ inte använt den på hela sommarn. skönt att ladda den nu och börja använda den. :)
den är asful och suger hästballe för att jag inte kan vara rädd om mina saker och tar allt förgivet.
för en vecka sen var liksom jag och pappa och köpte ny mobil.
vem bada med sin mobil idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0