sommaren med göran

kom precis hem från en jättemysig kväll med linnea och amanda.
mysmys
sommaren med göran sög som fan för dom som inte har sett den och hade tänkt att se den..
innan de va jag med hassebasselingonlasse, jag höll på att bryta foten och dö typ, fyfan!

imorn är de skola
asså vafan?
jag och linnea ba: jaaaaa första dagen i skolan är slut!
sen ba: juste fan, vi ska ju i skolan nu.. de hade vi absolut inte tänkt på.
men men, den här terminen ska bli grymt bra och jag ska bara sitta där med mina ipod hörlurar i öronen och mitt block i knät och jobba. jobba jobba jobba.
de ska bli skönt det med.
redan idag har jag och linnea fått en varsin utskällning av våran lärare som annars brukar vara helt ok.
men på fredag ska jag iallafall ha samtal med mina lärare. så då ska jag berätta att jag verkligen vill kämpa och grejer. så dom fattar att jag inte är nån dryg unge.
iår igen.

nej hörrni. så här länge ska ine jag vara vaken eller.
haha klockan är typ tio.
men jag ska verkligen sköta skolan och bli en bra tjej.

vi hörs imorn. sov sött :)


Kommentarer
Mamma sa:

Hej älskling !

Vad glad jag blir över din inställning till skolan.

Du vet att jag finns här för dig. Kram mamma

2009-08-20 @ 08:29:38
dotter sa:

ja med ;)

2009-08-20 @ 14:14:56
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0