helt seriöst?

Man trodde att man fick en lillesyster och en storebror när man flyttade ihop med Ebba(12) och William(16). Men förihelvete heller! Man kan inte sova och inte tänka i mitt rum, William bor vägg i vägg med mig och han ligger och skreiker hela nätterna på hans jävla cs, och han förstår inte när man går in till honom och skriker som en jävla galning och ibland till och med slår honom de hårdaste man kan(okej, de är inte så hårt, men de känns).
Nu dunkade de som fan i vägen och William och Williams kompis William står och skriver som nå jävla tre årningar. 
Så jag går inte itll dom och suckar och ba: men snälla, varför håller ni på som tre åringar hela tiden?
Dom ba: åååååååååh åååååååh oooooooooooooooh aaaaaaaaaaah akta de är gift, farligt att gå in här, ut därifrån William ort, de är farligt man kan inte andas!
Och så har dom nå jävla påslakan inlindade runt huvena. Hur fan orkar dom? Och hur fan orkar jag? 
 


Kommentarer
alekzhandra sa:

Asså seriöst, jag tycker synd om dej. Jag skulle fan ha dödat wille för länge sen för jag skulle ha vart så trött på han. men är inte ebba snäll då? som är lillasyrra?!

2009-08-13 @ 20:28:20
http://alekzhandra.blogg.se/
beckis sa:

ja, ebba e nice! :)

de är ett under att jag inte har dödat honom

2009-08-13 @ 23:39:21
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0