.

Igår vaknade jag och älskling upp hos mig och Linnea kom vid typ elva, efter ett tag stack Hans och jag och Linnea myste här ett tag och sen drog vi ner på stan och sen drog vi och käka på American take away. Sen kom Engvall och Hans och vi satt oss i boulongern ett tag och sen gick vi till konserthuset och väntade på att Annika skulle hämta oss, fyfan va vi garva. Linnea är helt sjuk!
Annika kom och hon släppte av mig och Engvall vid maggis och Hans, Linnea och Annika åkte vidare medans jag och Engvall tog epan(haha) till Linnea.
efter ett tag kom Hasse och Linnet och vi kollade på Beck typ. :)
Sen gick jag och Linnea och la oss.

Vakande vid tio i morse och kom precis hem. Ska duscha nu och sen tänkte jag dra till Hans.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0