=)

Nu är ciggen gjord utan pappa dock som va upptagen med Sussen.

Igår blev de iallafall tjejmys hos Fanny med goa tjejor. =) Sen skulle dom dra vidare till Guney med jag och Linnea stack till Hans istället på "pokerkväll". Två av fem kunde poker, hah. Linnea fattade ingenting och vann hela skiten.
Sen stack dom andra och jag och Hans gick och la oss.
Vaknade alltså hos min älskling imorse och vid tolv kom pappa och hämtade mig. Vi drog och köpte lite båtgrejer och flytvästar till oss två. Så jääääävla mys att vara själv med pappa!
Sen drog vi hem och de kom nån kille hit som Sussen känner och fikade och sen kom även William som senare hängde med ut med båten.
Så idag tog vi första turen med båten, va ute från typ ett och kom hem för en timme sen, aaashärlig dag och jag hoppas verkligen att jag har fått färg.

Har precis ätit asgod räksallad från pizzahouse och haft världens gräl med Sussen.
Nu ska jag städa mitt rum(som ser helt förjävligt ut efter två dagar) sen ska jag duscha och senare kommer Hans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0