Tisdag 14/4

Grattis grattis grattis Daniel!

Jag
och Linnea sitter och äter mellis nu och taggar för en cykeltur till bruno, vi är kingar på att cykla.

Fyfan vilken mysig skoldag.
Skitkul att vara tillbaka ju, helt seriöst, jag älskar skolan!
sven vare ju hur fucking kul som helst, Jenny fick damp på oss när vi snacka om den där jävla grusgropen som vi kallare som jag inte kommer ihåg va den hette egentligen, men där ska vi iallafall ha asmysig klassfest, eller kind of iallafall, det blir vi som är med varandra iskolan som aldrig träffas hemma som ska mysa där.

Efter sven blev det idrott, jag och Mathilda var med och jag känner mig grym!
I omklädningsrummet hade vi det bäst och vi fick se Danne naken, oooouf vilken höjdare. ;)
Sen luktade ju Niklas kanske hur gott som helst?
Heeelt råskön dag vill jag lova.
Pyss hare bra

Kommentarer
Emma sa:

Yes ;) Köpte lika som dej!!! Å du har fixat bloggen ser jah! Bra skit! Du får komma in å hälsa på snart... Malins sista dag imorron :(

2009-04-14 @ 17:22:28
http://emmanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0