Tack och lov

Kom som sagt försent imorse, shit va jag skämdes när jag kom. Aja.
Gick på lunch ganska snabbt då med Linnea. När vi satt oss vid bordet på nian så åkte min pizzaigolvet, helt upp och ner, haha. Tack för att man får skratta Linnea!!

Gick sen tillbaka och körde på på Colorama.

Efter skolan gick jag ner på stan och köpte partyhattar och ballonger och grejer till på lördag

Sen gick jag och träffade min efterlängtade Jossan Vi tog en fika och bara mös

Fan jag tröck nyss på nån knapp som gjorde att jag inte kan göra punkter och grejer men aja

Träffade sen Amanda och Snarro och åkte till Amanda och åt vofflor och bara råmös

Vi åkte till Widell sen och hämtade nå bikini och fixa nå grejer med Chrilldapill och sen tillbaka till stan och träffade Edvin
När jag hade sagt hejdå och allt till dom skulle jag gå till bussen och åka hem men kom snabbt på att jag hade glömt påsen med partyhattarna och allt hos Amanda och eftersom att hon åker inatt så var det viktigt att jag hätade dom
Så jag kom till Amanda där hon såklart inte var med jag tog det lugnt med Madde och Chrille och kolla lite tv och låg på spikmatta för första gången i mitt liv Kände att jag behövde det för att samla mod och grejer för att gå ut och träffa Jennika
Så jag gick alltså ut och pratade med Jennika och så Det känns jättebra och vi får se vart det leder

Gick sen till Amanda och fick skjuts av Madde hem för hon skulle hämta Amanda i Sätra

Nu ska jag råååååååstäda mitt rum så det är fint när jag vaknar upp imorn så pappa kan ställa in min nya tv
Jaja jag vet inte riktigt hur jag mår Jag borde må riktigt bra nu som Jennika sa: du har ju fått tv och allt
Haha men jag vet faktiskt inte riktigt hur jag mår jag kanske mår bra ändå men det bara är så jävla mycket nu som snurrar i huvet och grejer
Men det ska nog ordna sig till slut

Ha det så bra så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0