Söndag 26/4

Fyfaaaaaan vilken skön helg!
Har umgåts med Linnea hela hela helgen. Efter skolan i fredags gick vi hem till mig från skolan, sen var vi där hela dagen och mös och gjorde egen glass och bara umgicks med mamma och Jaken, igår var vi ute heeeeeeeeeeeeela hela dagen, gick från Bomhus till Fridhem och sen fick vi skjuts till kvantum av Sussen och sen gick vi där ifrån också. Hoppas vi fick färg!
Är iallafall blond nu, tror det inte var sån bra ide, jag ser ut som ett smörpaket nu, men det fixat väl sig. Med lite silvershampoo fixar sig väl allt? Det tror iallafall Linnea, jag är inte så säker.
Träffade även Alexandra ikväll, skönt.
Sen har jag suttit hemma och ätit kladdkaka med Ebba, usch va jag saknar henne när jag är borta.
Men nu ska jag lyssna på lugn musik och bara njuta av livet.
Har varit jättejätteskönt att träffa mamma och utan tjafs har det också funkat.
När jag kom in i mitt rum nu såg jag att hela min ruta har blivit spräkt, men Sussen sa att det inte var nån big deal. Ok?
Aja, godnatt och hoppas ni har haft en trevlig helg. :)


Kommentarer
linnea sa:

va har hänt med rutan då? ;o

2009-04-27 @ 00:13:43
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

sussen sa typ att hon hade smällt igen fönstret när dom skulle åka till stugan i lödags och då kasnke det gick sönder, konsitgt att vi inte märkte nå när vi var här i lördags..

2009-04-27 @ 08:41:14
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0