Söndag 20/4

Godmorgon, jag kan seriöst inte sova länge i det här huset.

Aja, gårdagen.
Vaknade hos Linnea, sen kom Mathildas mamma med hela familjen och hämtade mig hos Linnea så åkte jag och Mathilda till sjukhuset, det gick bra.
Efter det skjutsade dom hem mig och jag gick direkt in i duschen, vilken dröm! Sen skjutsade Annika hit Linnea och vi peppa med skööön musik.
Sen gick vi upp och åt tacos, vi satt tio och åt i vårat kök och sen när vi satt och räkna kom vi på att det va 15pers i huset just då.
Aja, dirr efter maten skjutsade Sussen oss till Mathilda och vi satt där och chilla en stund bara med hennes underbara mormor och mamma medan vi väntade på skjuts av EvaLena till sandlådan. Efter en lång bilresa och en och en halv timmes promenad kom vi fram. Jaha? Va äre härå? tänkte vi då. Vi skulle ha typ klassfest där och vi tyckte att det skulle bli jättemysigt, men icke, där vare helt blandat löst folk, så vi var där ett tag och sen gick jag Linnea, Mathilda och Hampus hem. Den promenaden tog dessvärre två timmar. När vi äntligen såg ljuset var vi heeeelt till oss! Vi hade gått runt i en helt svart skog i tvåtimmar drygt. Där kom iallafall EvaLena och hämtade oss igen.
Vi åkte hem till Mathilda och åt varma mackor, och fyfan va vi garvade åt EvaLena och mormorn, hahaha. Skönajävlar!
Sen gick vi upp och kolla lite tv och så, sen skjutsade EvaLena hem mig. Där var Robert och vi gick in och lekte en stund. Sen gick han hem och jag gick och la mig.

Vaknade nu, jag kan som sagt inte sova länge här.
Har inte bestämt vad jag ska göra idag, har mina aningar iallafall.
Ha en bra dag gott folk!
Lurre e qutepaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0