Sleeeeep

Nu äre fan dags att sova. Jag har inte gått och lagt mig innan elva på hela det här året kan jag nästan ta gift på.
Så det ska bli skönt att sova nu.
Har tagit mig en varm lång skön dusch och efter det smörjt in mig och grejer. Usch va skönt det är att må bra.

Imorn blir det skola, kul att ta bussen halv åtta härifrån! Not.
Efter skolan ska jag och Ida hem till henne och träna, det är en hemlighet än så länge va vi tränar till. Tihi.
Och på kväller ska jag Mathilda och Linnea ner på stan och sola.

Nu ska jag bara ringa Linnea och säga godnatt och sen är det dags att sova.
Puss på alla glada människor.
Fyfan va jag har dåligt med bilder på datan nu känner jag. Imorn blire kamera i handen hela långa dagen,  vill jag lova. Dags att sätta den på laddning nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0