Sjukt

Okej, här kommer en helt sjuk grej, helt sjuk.
Vi hade ju alltså lite party här igår, om man nu kan kalla det party? Haha, alla hade långkalsonger och kom på spark med katterna bakom sig.
Men iallafall, då kom det även en kille hit som heter Anton, han var väl rätt blyg och så men han satt iallafall här och små snackade lite, sen när jag gick ut och rökta kom han ut och snackade och då blev jag jävligt förvånad, men det gjorde han iallafall, och fyfan va jag garvade. Jag ba: men shit, du har ju jeans på dig! Han ba: ja ja tyckä nästan dä ble lite fö kallt mä täckisarna.
Aja, imorse när jag låg i sängen kommer han och knackar på. Han ba: Jag tänkte åka in till samhället senare och kika lite, kanske köpa något stärkande på systemet och så om vi ska dricka ikväll också, tänkte om du kanske ville följa med, på världens norrlandsmål, eller vare heter? Jag ba okej.
Sen kom han två timmar efter i en skruttig volvo och hämtade mig, det första vi gjorde var att åka till dollar, han ba: vill du se samhällets stolthet? Jag ba mm, så kör han mig till dollar. Hahahaha, sen stack vi till nån verkstad där han kompis tydligen jobbade, och vi var in på konsum där han gick runt och kollade på en inköpslista va han skulle ha. Och det här tog han tydligen som en dejt och ville bjuda mig på mat och grejer med jag tackade nej, och han frågade om mitt nummer och allt.
Och herregud, jag kan inte annat än att bara skratta åt det här. 
Och va vi garvar åt det han sa igår. Pappa ba: Rebecka du kanske ska satsa på den här killen då. För han berättade va han pluggade till, kommer inte ihåg va de va. Han ba: Nej, jag ahr inte mycket pengar på banken men jag har mycket skog.

Nu har vi precis ätit mackor med vitlöksmör som jag har gjort så duktigt. ;)
Thomas har varit och skrivit till körkortet idag, och det klarade han. Grattis Thompa. Där har vi också en sån där grej som visar att vi fan lever så jävla olika liv man bara kan, han skren provet på en camping. Hahaha.
Jaja, ha det så bra. :)
Dom här idioterna umgås jag med här uppe.

Kommentarer
alekzhandra sa:

har inte thomas körkort?:o

2009-04-08 @ 22:54:27
beckis sa:

jo, men han håller på att ta lastbilskort

2009-04-09 @ 09:22:23
http://beeckis.blogg.se/
anton sa:

de va gott om ja kunde underhålla dig så du fick nåt skratt då (:

2009-04-10 @ 16:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0