Onsdag 8/4

Jaha, jag får väl som vanligt börja med att gratta folk, shit va många det är som fyller i april, idag är det:
Jonathan, Dannis och Mathilda, GRAAAAATTIS!

Ligger i husvagnen nu och tar det lugnt, pappa och Thomas åkte in och lämnade skotern vi hyrde tidigt imorse så nu blir det inge mer skoter åkning, kanske att vi åker runt lite på gården för Thomas och Bettan har två skotrar, det återstår att se.
Vi har ingenting bestämt idag, alla ligger och sover, blev lite mycket för vissa igår tror jag. ;) Det är rätt dåligt väder.

Pratade just med mamma, hade inte snackat med henne på någon dag, hon berättade att mormor och morfar kommer på fredagkväll, vilket jag ser fram emot. Dom blir kvar över helgen och åker på söndag kväll. Så helgen kommer jag spender hemma med dom, första lovet jag inte vart med kompisar och levt rövare, men det är skönt det också, loven är väl egentligen till för att vila upp sig på?
Mamma berättade även att hon och Annika försöker lägga in en liten trip till Gottland tillsammans med mig och Alexandra. Det är ingenting bestämt med man kan ju alltid hoppas på att nån kan passa Jakob så vi har tid att åka.

Tänkte gå in till huset snart och äta lite frukost och se va dagen har att erbjuda. :)
Ha det så bra, så hörs vi sen. :)

Kommentarer
Birgitta Juhlin sa:

Hej älskling!

Det ser jättemysigt ut. Vilka fina glasögon du har. Köpte du två par ?

Pussar till dig och Jackan/ Mamma

2009-04-08 @ 14:18:36
beckis sa:

köpte två par vadå? :p

2009-04-08 @ 16:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0