Onsdag 22/4

Fan, kommer försent idag.
Ska vara ärlig. Jag vaknade klockan sju och hade faktiskt tänkt att fixa mig och allting och sedan säga att jag gick ut till bussen men att jag blev illamående direkt jag klev på och kände att jag inte kunde åka hela vägen för då skulle det komma upp nånting jag inte riktigt vill flasha med. Min säng är så sköööön så jag får skylla mina dumheter på det.
Efter en stund kom jag på att Mathilda kommer till skolan idag och henne träffade jag senaste igårmorse, men jag saknar henne ändå. Och Linnea ska vaa där som vanligt och självklart alla andra gorumpor, så jag känner bara att jag är så fucking tvungen, men istället kommer jag försent för jag kommer verkligen inte upp ur min säng.
Daaaamn, det borde vara förbjudet att ha sånna här sköna sängar till vardags.

Aja, jag är skrivsugen nu iallafall så jag tar lite om igår kanske, och förrgår med eller nåt? Det märker vi.

Igår vaknade jag alltså upp hos min älskade Mathilda, gick upp och plattade håret och sket i smink och grejer och bara klädde på mig, gick ner och tog en cigg med EvaLena i köket medan Mathilda sov vidare. Sedan skjutsade EvaLena mig till skolan, vilken stjäärna!
Var i skolan en stund och myste, sen blev det idrott och jag Gille och Linnea satt på en bänk hela idrotten och lekte, kastade även lite pil.
Sen gick jag och Linnea hem till henne och mös på som vanligt. Sen cyklade vi till kvantum och köpte oss en varsin påse natur godis, MUMS!

Börjar nio och ligger i sängen i bara trosor nu, kanske borde snabba på lite, ska duscha, sminka mig, platta håret, borsta tänderna, klä på mig och gå ut med hunden.
Förresten, jag har ingen aning om när bussen går? Jag får ju skjuts av pipisjulo varje dag.

Förresten, våran skola är så jääävla mysig! Vi är som en enda stor familj (okej, det finns småfjortisar som tror dom är nåt, men bortsett från dom). Igår tillexempel gick Philip runt i kallingar under en lång period, som om det inte var någonting konstigt, syslöjdsJenny sydde nämligen hans byxor för att dom gick sönder under dagen.  Okej, kanske inte fick in stämningen i den här lilla snutttexten, men Källmur skolan is the shit!
Självklart vill jag ju vara äldre och gå i högre klasser, men det är bara att gilla läget och det gör jag verkligen!

Puss på er, ha en jävligt bra dag!
Tack för heddern Jenniki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0