Onsdag 1/4

Först och främst vill jag gratta Alexandra!
Och sen tänkte jag berätta lite om min råsköna dag.
Började med prao, och sen en två timmars lunch med Linnea, blev subway. Sen blev det väl mest att sitta på colorama och skratta åt nån Johan.
Efter praoen gick jag till Br och skulle hälsa på Linnea men hon var mitt uppe i att flirta sönder med Micke, HAHA, så jag vände och i rulltrappan träffade jag min saknade vän Ludvig, som är allmänt fucking bäst, och Sterran som är råskön hela hon, så vi vände och gick tillsammas tillbaka till br och lekte med Linnea. Var där rätt länge faktiskt men sen lämnade vi stackars Linnea, eller stackars och stackars, hon klarar sig nog, hon har ju Majkdesnajk, och gick sedan till tha donk, där hade jag helt seriöst inte varit på hundra år! Men det var faktiskt gott, efter det gick vi till Myrorna och kollade på mina små gamla vänner som dansade. Och vid curch street stog Alex och Peter med bilen och hämtade mig för att sen åka på träning.
När jag kom hem kollade jag på andraavenyn, och sen har jag bara myst sönder med Pappa och Sussen.
Har faktiskt varit ute med Bobben tre gånger idag, så nu har jag väl gjort mitt för ett tag kan jag känna.
Här kommer lite bilder från dagen.
Jag ser fram emot morgondagen!

Kommentarer
linnea sa:

men sexy bild,

haha majkdesnajk ;D

2009-04-02 @ 08:27:52
http://linneaaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0