Måndag 6/4

Okej, börja med att kolla på den här bilden.

Aa, ni ser. Jag har det skitbra här borta!
Kom precis hem från en heldag ute på skotrarna, ligger på sängen nu med dom här sakerna som sällskap, det kan fan inte bli bättre. Tänkte bara ligga här nån timme sen ska jag gå in och äta oxfile och pepparsås.
Yes, har inte så mycket med att säga just nu. Har det iallafall skitbra här, orkar inte tänka på det som händer hemma just nu, utan jag njuter av det här och tar tag i det när jag kommer hem.
Vi bor i en jättefin husvagn och har det så jävla bra man bara kan ha.
Ha det bra så hörs vi. :)
Direkt vi gick ur bilden sa Thomas stolt: Allt ni ser här är mitt.

Så där har ni en liten del av deras tomt. Lägger in mer bilder när jag orkar.


Kommentarer
Palmy sa:

Gud vad fint! Kul att du har det bra :)

Fin blogg föresten :)

2009-04-06 @ 18:55:04
http://palmy.blogg.se/
alekzhandra sa:

Men hallå vilken stor jävla tv ni har då:D. Har det så jävla skönt där och njut Rebecka, det är du värd!

2009-04-06 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0