Linnea Gåsberg

Eeh fan, jag känner att jag måste dra den här om Linnea Gåsberg också.
Den här bruden har MVG i dom flesta ämnen och är helt grym i skolan, har lätt att lära sig, behöver inte tänka för att fatta i skolan, ni vet allt sånt där som lärare gillar. Jag får jämt höra av lärare att jag ska vara glad som har henne och att hon kan hjälpa mig mycket.

Men, Linnea fucking Gåsberg är bland dom blonaste idioterna jag har träffat? Hon fattar naaaaaaaaaaaaaaaada!
Hon bara garvar hela dagarna, fnissar, äter chips från mina tuttar, asså helt seriöst, det här bruden är sjuk.
Linnea jag finns här för dig om du behöver hjälp.
Hahahahahahahahahaha!

Ska jag dra det senaste då?
Jag: Kan du skicka bilderna från idag?
Linnea: Från hemlinby?
Men lilla söta rara Linnea, när precis var vi i Hemlingby idag?
Stackare.

Du är så fucking dum i huvudet men jag diggar dig stenhårt.


Kommentarer
Anonym sa:

hahah! ååååh fyfan va jag älskar dej beckis!

2009-04-14 @ 22:52:08
beckis sa:

och fy fan va jag älskar dig linnet

2009-04-14 @ 23:12:55
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0