.

Okej, nu blev jag suger på att skriva.
Jag vaknade upp med Amanada imorse, Fixade oss i lugn och ro. Sen tog vi bussen till stan där vi skilldes åt.
Åkte till skolans busshållplats och där stog min Linnea och väntade på mig.
Vi var i skolan som vanligt och jag och Malin gjorde väääärldens godaste gratäng på hemkundskapen! Riktigt go.
Sen var vi i skolan som vanligt, satt och lyssnade på lite gitarr spelning som spelades av Wille, han spelar jämt och man är så bortskämd med hans musik i korridorerna när man har rast. Han är verkligen grym! Lägger in ett klipp på facebook efter jag är klar med det här från idag på honom.
Aja, sen blev klockan 'efter lunch' och jag gick till lillagruppen för att jobba engelska, har fått in tre nya lektioner hos lilla. Får se om jag gillar det.
Jaja, efter det var det styling och jag färgade ju som sagt Mickis hår och även Maritas.
Och fick även en liten ny lugg, det syns nog inte så mycket, men jag har tänkt på den hela dagen. Slutade styligen fem.
Direkt efter skolan satt jag mig på bussen och for hem till Toffeboy, var bara där typ två timmar, han skulle typ åka och käka och sen dra till Valbo.
Åkte hem och sen var jag med Robert.
Nu ligger jag i sängen och tänker på om jag ska lägga upp massa bilder från dagen? Tror det får bli så, hoppas bara det inte är segt.
Jocke jag och Linnea myser i vårsolen.
Amanda sitter och väntar på bussen.
Grymma Ville.
Jocke Linnea och jag.
Två Linneor.
Jag och min bäääääääääääästis.



Kommentarer
linnea sa:

i lööööööööööööööööööööööööööööööööv you

2009-04-23 @ 23:57:31
http://linneaaag.blogg.se/
beckis sa:

and i loooooooooooooooooooooove you verrrrrrry

2009-04-27 @ 08:42:25
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0