Back in bed

Nu är jag hemma igen.
Jag och pappa drog som sagt ner en snabbis till gina och käpte tights till Alex. Jag fick även ett par jeans av päpi.
Sen hämtade vi Jakob på träning och när vi kom hem för en kvart sen tog jag och Bobbbbbby en prommis.

Jag har kommit på att jag tycker att det är jäävligt pinsamt när alla, jag säger alla för det känns verkligen som alla, ska gå fram och prata med mig och klappa och undra hur gammal han är och folk som har hund ska leka och inte leka och hålla bort dom från varandra och hälsa på varandra och greja. Det är skitjobbigt tycker jag.
Det här är min första hund i hela mitt liv och jag kan inte allt det där och hur jag ska göra mot olika människor.
Ville bara säga det. Haha.

Idag var jag ju iallafall i skolan och det var riktigt kul idag, garv heeela tiden och då snackar vi verkligen hela tiden.
När vi slutade gick jag, Linnea, Jennifer, Sanna, Agnes, Hanna, Robin och Oskar till bilden och blev intevjuade av våran lärare som ska ha det till nå arbete. Vi fick god fika och mycket skratt, så de vare fan värt, säkert lite plus i kanten också på betygen. ;) Haha, hon spelade in på en sån där grej, ni vet som typ poliser har och så och det var så kul för när hon sa att hon skulle skriva upp precis allt som sas så kom ju vi på massa kula saker vi skulle säga. Hahaha.

Jaja, vi var klara vid fem och då drog jag och Linnea ner på stan och träffade Amanda, vi var och jagade tights och fikade. Sen kom pappa och hämtade mig vid Heart Break och vi åkte hem och åt.  Och sen åkte vi ju som sagt till stan och därifrån vet ni allt.

Haha, jag är ju fan pinsam ja. Tror att ni sitter här och bryr er. :D
Aja, jag har ju en del besökare och ni läser väl för att ni är intresserade hoppas jag, därför skirver jag ju. Fast det är ju inte bara för eran skull såklart. Det är ju för att jag själv ska kunna kolla tillbaka och grejer. :)

Nejdu, nu tror jag fan att jag ska ta och plugga lite, ska hålla tal för femåringar, klassen och lärare om alkohol om en vecka och jag har inte ens börjat tänkt på vad jag ska säga.

Nu ringer Mathilda! Äääääälskling, får se va hon har att säga. :)
Puss på er.

Kommentarer
sara sa:

Få gratis smink! Bli medlem, skaffa massor med nya vänner, få unika erbjudandet och bäst av allt du får gratis presentkort till kicks, H&M och Åhlens!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=103577



Är det skor du gillar istället? På den nya gratissidan får du presentkort till Jerns, Nilsons, Dinsko och Bianco!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=3488



(om du inte kan klicka på adresserna, kopiera och klistra in i adressfältet)

Kram!

2009-04-27 @ 20:43:54
beckis sa:

men sjuk dig själv eller nå?!

2009-04-29 @ 07:24:24
http://beeckis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0