Amandatime

Sitter hos Amanda och kolla när Madde, Amanda och Christer håller på att städa Amandas garderob. Det är så jävla kul, för Amanda är en bortskämd liten skitunge som får allt serverat på ett fat. Hahahaha, jag älskar verkligen den här familjen, min familj nummer två!
Har varit med Jennika idag också, tog först en fika på vår plats på Waynes och sen tog vi en sväng på stan.
Ska kolla om jag hittar nån kul bild på den här datan.
Pusssssstja
Nej, nå bilder hade hon inte. :D
Nurå: Amanda sitter i Niklas och tröja.
Madde: Vems tröja har du på dig nu då?
Amanda och jag: Aaaaaasgarv.
Madde: Niklas?
Amanda: Nej, Jakobs.
Madde och jag: Vem är Jakob?
Amanda: Beckis brorsas.
Amanda och jag: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasgarv.
Madde: Utan att fråga?
Amanda: Men jag skämta.
Madde: Men du måste ju ge tillbaka den.
Där var Madde lite blåst. Hahahahahaha xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0